N-LİNK şirkəti Azərbaycanda 1C-nin rəsmi tərəfdaşıdır-sizə 1C məhsullarını ən sərfəli şərtlərlə almaq və tətbiq etmək təklif oluna bilər.
"1C: ticarətin idarə edilməsi 8" kompleks şəkildə əməliyyat və İdarəetmə uçotu, ticarət əməliyyatlarının təhlili və planlaşdırılması məsələlərinin avtomatlaşdırılmasına imkan verir və bununla da müasir ticarət müəssisəsinin effektiv idarə olunmasını təmin edir.
"1C: ticarətin idarə edilməsi 8" ilə avtomatlaşdırılmış mövzu sahəsi aşağıdakı sxem şəklində təqdim edilə bilər:
Müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsi (CRM)
CRM və ya Customer Relationship Management kimi tanınan müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsi müəssisənin müasir kompleks informasiya sisteminin ayrılmaz funksional sahəsidir.
CRM-hər bir müştərinin və tərəfdaşın potensialının Müəssisənin maraqlarına uyğun maksimum mənimsənilməsinə yönəlmiş aktiv rəqabət şəraitində müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsi konsepsiyasıdır.
CRM konsepsiyası hər bir müştəri haqqında məlumatların müntəzəm toplanması və təhlilini nəzərdə tutur:
- müştəri işgüzar təklifə necə reaksiya verdi,
- onun xidmət keyfiyyətindən razı olub-olmaması,
- onun üstünlükləri zamanla dəyişibmi,
- o, üzərinə götürdüyü öhdəlikləri nə dərəcədə dəqiq yerinə yetirir,
- müştəri müəssisəyə nə qədər gəlir gətirir (və ya gətirə bilər).
Müştərilərlə münasibətlərin idarə olunması üçün tətbiqi həll aşağıdakı imkanları təklif edir:
- xüsusi satış sənədlərinin icrasından əvvəl baş verən ilkin satış proseslərini tənzimləmək,
- yeni tərəfdaşlarla əlaqələri qeyd edin,
- hadisələri planlaşdırmaq və onlar üçün xatırlatmalar almaq,
- qarşı tərəflər və onların işçiləri üçün tam əlaqə məlumatlarını, onlarla qarşılıqlı əlaqə tarixini saxlamaq,
- biznes proses mexanizmindən istifadə edərək satış prosesini idarə etmək (Müştəri ilə əməliyyatlar),
- alıcılar və potensial müştərilərlə gözlənilən əməliyyatları təhlil etmək və planlaşdırmaq,
- Müştəri şikayətlərinin qeydiyyata alınması və operativ şəkildə baxılması,
- menecerlərin müştərilərlə işinin effektivliyini təhlil etmək və qiymətləndirmək.
Satış menecmenti
Satışın idarə edilməsi üçün tətbiq həlli aşağıdakı xüsusiyyətləri təmin edir:
- müştəri üçün fərdi və ya müştəri seqmentləri üçün tipik satış qaydalarını müəyyənləşdirin;
- müştərilərə kommersiya təklifləri təqdim etmək;
- malların alınmasında, xidmətdə müştərilərin ehtiyaclarını əks etdirmək;
- malların müştəriyə göndərilməsi əməliyyatını əks etdirmək;
- malların çatdırılmasını təşkil edin;
- icrasına düzəlişlər etmək;
- müştəridən malların geri qaytarılmasını təşkil etmək.
Satış prosesi aşağıdakı sxem şəklində təqdim edilə bilər:
İnventar İdarəetmə
İnventarlaşdırma İdarəetmə prosesinin əsas məqsədləri aşağıdakılardır:
- anbarda lazımi miqdarda ehtiyatların olması,
- müştəri xidmətinin istənilən səviyyəsinə nail olmaq;
- dövriyyə vəsaitlərinə tələbatın azalması;
- malların dövriyyəsi göstəricilərinin yaxşılaşdırılması;
- malların alınması və saxlanması üçün müəssisənin xərclərinin azaldılması,
- artıq ehtiyatların aradan qaldırılması.
Yuxarıda göstərilən məqsədlərə tam nail olmaq üçün tətbiqi həll anbarda olan ehtiyatları qoruyub saxlamağa, daşınmaya dair cari sifarişlər üzrə malların miqdarını təmin etməyə və satınalma planları üzrə tələbatı təmin etməyə imkan verir.
Satınalmaların idarə edilməsi
Satınalmaların idarə olunması üçün müxtəlif imkanlar nəzərdə tutulub:
- mal təchizatçıları seçilməsi;
- müxtəlif alış şərtləri;
- təchizatçıdan malların alınması üçün müxtəlif sxemlərin dəstəklənməsi;
- təchizatçılara sifarişlərin formalaşdırılması və onların icrasına nəzarət üçün müxtəlif variantlar;
- təchizatçılara sifarişlərin tənzimlənməsi və bağlanması;
- təchizatçı qiymətlərinin monitorinqi;
- malların göndərilməsinin rəsmiləşdirilməsi;
- təchizat qrafikləri və ödəniş qrafiklərinin tərtib edilməsi;
- tədarükçülərə daxilolmaların və qaytarılmaların tənzimlənməsi.
Satınalma prosesi aşağıdakı sxem şəklində təqdim edilə bilər:
Bu diaqramda satınalmanın bütün mərhələləri - satınalma şərtlərinin (təchizatçının qiymətləri, ödəniş şərtləri və s.) qeydiyyata alındığı andan keyfiyyətsiz malların təchizatçıya qaytarıldığı ana qədər göstərilir.
- saxlama yerlərini ayırmaq üçün iş yerlərinin istifadəsi;
- saxlama yerlərinin saxlama qruplarına (süd, balıq, dondurma, mebel və s.) görə ayrılması;
- malların uçotunun saxlama kameraları səviyyəsində aparılması (malların ünvan anbarı);
- malların uçotunun anbar səviyyəsində saxlama kameralarından istinad istifadə etməklə aparılması (malların arayış yerləşdirilməsi);
- malların hüceyrələrdə yerləşdirilməsini optimallaşdırmaq üçün müxtəlif seçim strategiyalarından istifadə;
- saxlama ünvanı anbarında malların yerləşdirilməsini hüceyrə və qablaşdırma ölçülərinə uyğun olaraq optimallaşdırın;
- malların ünvanlı saxlanması ilə anbarlar üçün sürətli seçim zonalarının təmin edilməsi.
- hüceyrələrdən istifadə etmədən - ən sadə saxlama növü, anbar (otaq) səviyyəsində malların uçotunu aparmağa imkan verir,
- arayış yerləşdirmənin anbar hüceyrələrində-malların anbar (yer) bölməsində uçotunu aparmağa imkan verir, malların müəyyən ünvan (bölmə, xətt, stellaj)uyğun olan hüceyrələrdə saxlanılması nəzərdə tutulur,
- ünvan saxlama anbar hüceyrələrində-malların anbardakı yerini dəqiq müəyyən etməyə, malların hüceyrə bölməsində qeydlərini saxlamağa imkan verir
- müəssisənin idarə edilməsinin istənilən mərhələsində problemli sahələri vaxtında müəyyən etmək;
- qoyulmuş məqsədlərə nəzarət etmək;
- müəssisənin əsas proseslərinin göstəricilərdən istifadə edərək səmərəliliyini təhlil etmək;
- hədəflərin strukturunu təhlil etmək;
- biznesin cari vəziyyətini qiymətləndirmək;
- top-menecerlər müəssisənin məqsədli göstəricilərinə dair məlumatlar əsasında əsas proseslər üzrə optimal idarəetmə qərarları qəbul edirlər.
- istifadə rahatlığı;
- çevik parametr sistemi;
- əvvəlcədən təyin edilmiş parametrlər dəsti;
- öz göstəricilərini yaratmaq və nəzarət etmək bacarığı;
- həm sıxılmış formada, həm də daha geniş formada məlumat almaq.
Anbar idarəçiliyi
Anbarın idarə olunması prosesi üçün aşağıdakı imkanlar nəzərdə tutulub:
Malların anbarda saxlanılmasının təşkili
Malların anbarda saxlanması aşağıdakı yollarla təşkil edilə bilər:
Müəssisə üçün anbarların məhdud sayda müəyyən edilə bilər. Hər bir anbar üçün anbar hüceyrələrindən istifadə etmək üçün öz seçiminizi təyin edə bilərsiniz. Əgər anbar öz tərkibində bir neçə yerə malikdirsə, onda hüceyrələrdən istifadə variantı hər bir anbar üçün verilir.
İdarəetmə balansı
Müəssisənin maliyyə vəziyyətini qiymətləndirmək üçün idarəetmə balansı hesabatı – mühasibat balansının sadələşdirilmiş versiyası nəzərdə tutulur.
İdarəetmə balansı aktiv və öhdəlikləri idarə etməyə, maliyyə resurslarından istifadə istiqamətlərinə nəzarət etməyə imkan verir, malların maliyyə uçotu məlumatlarını, müştərilər və təchizatçılarla qarşılıqlı hesablaşmaları, nağd və nağdsız pul vəsaitlərinin qalıqlarını, digər aktiv və passivləri özündə birləşdirir.
Tətbiqi qərarda avtomatlaşdırılmamış təsərrüfat əməliyyatları üzrə aktiv və passivlərin dəyişməsini qeydə almaq üçün digər aktiv və passivlərin əks olunması alətindən istifadə olunur.
İdarəetmə balansının məlumatları həm müəssisə, həm də hər bir təşkilat üzrə formalaşdırıla bilər. Balansın hər bir bölməsi ayrı-ayrı təsərrüfat əməliyyatlarını əks etdirən sənədə qədər deşifr edilə bilər. Balansın pozulması haqqında məlumatlar ayrıca göstərilir ki, bu da uçotda mümkün səhvləri aşkar etməyə imkan verir.
Maliyyə vəziyyətinin aylıq dəyişiklik bir şəkil əks etdirmək üçün siz ümumi trend qiymətləndirmək və yaxın perspektivləri proqnozlaşdırmaq üçün imkan verir ki, dinamikası İdarəetmə balans hesabatı istifadə edə bilərsiniz.
Müəssisənin fəaliyyət göstəricilərinin monitorinqi və təhlili
Müəssisənin fəaliyyətinin hədəf göstəricilərini nəzarət etmək və təhlil etmək üçün hədəf göstəricilərinin monitorunun məlumatlarından istifadə edə bilərsiniz.
Hədəf göstəriciləri sistemi-bütün səviyyələrdə müəssisə menecerləri üçün tablosuna nəzarət.
Hədəf göstəriciləri sistemindən istifadə sizə aşağıdakı imkanları verir:
Hədəf Monitorunun Faydaları:
Proqramda həm artıq törədilmiş, həm də yalnız planlaşdırılmış təsərrüfat əməliyyatları qeydə alına bilər. "1C: ticarətin idarə edilməsi 8" ticarət və anbar uçotunun demək olar ki, bütün ilkin sənədlərinin, həmçinin pul vəsaitlərinin hərəkəti sənədlərinin rəsmiləşdirilməsini avtomatlaşdırır.
"1C: ticarətin idarə edilməsi 8" hər cür ticarət əməliyyatları üçün nəzərdə tutulmuşdur. Mühasibat funksiyaları həyata keçirilmişdir-sorguların saxlanılmasından və ilkin sənədlərin daxil edilməsindən müxtəlif analitik hesabatların alınmasına qədər.
Qərar bütövlükdə ticarət müəssisəsi üzrə idarəetmə uçotunu aparmağa imkan verir. Holdinq strukturunun müəssisəsi üçün sənədlər holdinqə daxil olan bir neçə təşkilatın adından rəsmiləşdirilə bilər.
Həllin funksionallığı müxtəlif funksional variantları işə salmaqla/deaktiv etməklə çevik şəkildə uyğunlaşdırıla bilər. Məsələn, bu şəkildə proqram yalnız böyük şirkətlər üçün lazım olan bir çox funksiyanı söndürməklə kiçik bir təşkilat üçün çox sadələşdirilə bilər (funksionallıq interfeysdən gizlənir və istifadəçilərin işinə mane olmur). Aşağıda bütün variantların daxil edilməsi ilə həllin funksionallığının təsviri verilmişdir.
"1C: ticarətin idarə edilməsi 8" mühasibat uçotunun aparılması üçün lazım olan məlumatların avtomatik seçilməsini təmin edir və bu məlumatların   ötürülməsi;"1C: Mühasibat 8".
"Ticarətin idarə edilməsi" proqramının digər proqramlarla birgə istifadəsi topdan və pərakəndə müəssisələrin kompleks şəkildə avtomatlaşdırılmasına imkan verir. "Ticarətin idarə edilməsi" proqramı "1C: pərakəndə 8"ni həll etmək üçün idarəetmə sistemi kimi istifadə edilə bilər.